Back to Top Faire affaire avec L'Hôpital | L'Hôpital d'Ottawa Favourite Icon

Riverside Hospital
Riverside Hospital Screening Entrance Map
Business Opportunities with TOH

TOH posts its procurement opportunities and contract awards with a cumulative value of $100,00 or more on MERX, please visit:

MERX(opens in a new tab)

Suppliers are encouraged to check regularly for new opportunities.

Procurement Opportunities <$100,00

For procurement opportunities values at $10,000 up to $100,000 TOH invites quotations and/or proposals, from the supplier market, to ensure value for money is achieved.

More Information required?

Further Information can be obtained from Supply Chain Ontario at:

• Ministry of Government and Consumer Services
  • Supply Ontario
Our Policies

TOH’s procurement practices are aligned with the Ontario Broader Public Sector Procurement Directive, the Canada Free Trade Agreement, and the Comprehensive Economic Trade Agreement with the European Union in order to ensure openness, fairness and transparency.

For more information on doing business with The Ottawa Hospital please contact:

Civic Campus
1053 Carling Ave.
Ottawa, ON  K1Y 4E9
613-798-5555 ext. 19966
financeinfo@toh.ca

• L’Hôpital d’Ottawa affiche toutes les possibilités d’approvisionnement et d’octroi de contrats de 100 000 $ ou plus dans le site MERX.COM
  • Consultez ce site régulièrement pour voir les nouvelles possibilités.
  • Pour les possibilités d’approvisionnement allant de 10 000 $ à moins de 100 000 $, l’Hôpital demande des soumissions à des fournisseurs pour optimiser ses ressources.
  • Par souci d’éthique, de professionnalisme et d’équité, nous avons adopté des pratiques d’approvisionnement qui respectent la Directive en matière d’approvisionnement dans le secteur parapublic, l’Accord de libre-échange canadien et l’Accord économique et commercial global avec l’Union européenne.

Gestion de la chaîne d’approvisionnement en Ontario

Contrats et services d’approvisionnement

Pour plus d’informations: